Polityka jakości

Misja zakładu: „Pacjent jest najważniejszy”

Polityka jakości
Celem naszej działalności jest świadczenie najwyższej jakości usług medycznych z zakresu Podstawowej , Ambulatoryjnej Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Psychiatrycznej , przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia personelu, łącznie z wyposażeniem. Zadania te realizujemy przez cele ustalone w naszych procesach postępowania skupiając się na elementach ważnych dla pacjenta, do których należą:

1. Ukierunkowanie na pacjenta
Wszystkie procesy realizujemy dla dobra pacjenta. Procesy są monitorowane, oceniane i udokumentowane.

2. Zaangażowanie personelu
Zespołowe metody działań są planowane, a ewentualne problemy rozwiązujemy wspólnie z pacjentem.

3. Systemowe podejście do zarządzania jakością
Umiemy poruszać się po mapie naszych procesów, po to aby je planować, wykonać, sprawdzać i doskonalić.

4. Ciągłe doskonalenie
Aby się doskonalić, musimy wiedzieć więcej. Oprócz wiedzy nabytej ciągle podnosimy swoje kwalifikacje z zakresu diagnostyki, leczenia i profilaktyki. Wyniki tych działań   oceniamy wspólnie przez audity.

5. Wzajemnie korzystne stosunki z dostawcami

Ocenionych i sprawdzonych dostawców wyrobów medycznych, wyposażenia, usług zewnętrznych  traktujemy jak uczestników naszych procesów, gdyż od ich zaangażowania zależy również satysfakcja pacjentów.
Prezes Zakładu Leczniczego „LUXARMED” Sp. z o.o. zapewnia, że niniejsza Polityka jakości jest znana personelowi Zakładu, jest zrozumiała, przestrzegana i oceniana pod względem przydatności.

 

Pełnomocnik ds. SZJ Stanisława Petrolewicz

Prezes Bartosz Matan

 

Tarnowskie Góry 06.05. 2014